HANDELSBETINGELSER

 

Handelsbetingelser for nemtryk / Assistance Beredskab

nemtryk / Assistance Beredskab
Marielundvej 28
2730 Herlev
TLF: +45 71 99 25 26
CVR: 34835314

Betaling

Betaling kan opkræves ved accept af tilbud. 

Betaling sker via Faktura

Alle beløb på hjemmesiden, email og andre steder er eksklusiv moms hvis andet ikke er aftalt.
Prisen er opgivet i Denmark – Kroner (DKK)

Levering

Leveringstiden for din ordre er efter aftale. 

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark..

Assistance Beredskab afsender varer med følgende: GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives ikke fortrydelsesret ved accept af tilbud via mail, sms, FaceBook og hjemmesiden. 
Produkterne er kundespecifikt ønsket/designet og derved ophør fortrydelseretten fra ordren/tilbud er godkendt/afgivet.

Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Varens stand ved returnering

Vare uden tryk er der 14 dages fortrydelsesret på med mindre andet er oplyst ved køb. 
Ved returnering accepteres at vi fra trækker 20% af produktkøbet, dette er ikke gældende for ydelser. 

Reklamationsret

B2B gives der ikke returret – med mindre andet er aftalt.

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Assistance Beredskab i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Der gives ikke reklamationsret på kundespecifikt løsninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Der ydes ikke reklamationsret hvis tøjet ikke er vasket efter anvisninger for tøj og tryk. 

nemtryk/Assistance Beredskab dækker ikke returneringsomkostningerne.

Ved returnering kontaktes virksomheden

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Tryk & Placering

Placering:
Der er en afvigelse på trykplacering 1-10 cm da påvarming af trykket bliver håndlavet. 
Derudover er der forskellig afstand på tøj. Tøj er ikke er 100% lige og samme mål. 

Farveprofil:
Farver kan afvige meget fra en fil på computer til færdig produceret. 
Farver skal være oplyst i PANTONE farver fra kundens side, nemtryk kan ikke holdes til ansvar hvis disse ikke er oplyst. 
Ved ikke oplyst af PANTONE farve(r) opsøger nemtryk den PANTONE farve der ligger tættest på, men fraskriver sig alt ansvar. 
Der kan være en afvigelse fra PANTONE farverne. 
Samt afvigelse i farverne fra produktion til produktion. 

Batch producering: 
Der kan være en afvigelse i farver, tryk og placering fra hver batch produktion som nemtryk ikke kan holdes til ansvar for. 
nemtryk genbruger præcis samme fil som kunden tidligere har sendt til nemtryk, hvis andet ikke fremgår af kunden informationer. 

Digital tryk: 
På ordre med flere farver eller “fade” i farver, samt detaljeret tryk anses som Digital tryk. 
Der som udgangspunkt altid på digital tryk en hvid outline på ca 1mm. 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Assistance Beredskab, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Assistance Beredskab og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Assistance Beredskab har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Assistance Beredskab er: Jesper Rude

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Assistance Beredskab har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@nemtryk.dk.

Cookies
På nemtryk.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@nemtryk.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu


Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
– Bestilt den (*)/modtaget den (*)
– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dat

Opdateret d. 15/2-2020 kl. 12:56